Welkom op de website van het Noorderlichtcomplex

Dit is de officiele website van de Vereniging van Eigenaren Brugweg Oosterzijde Noordereiland te Rotterdam (VvE Brugweg). Door de bewoners op de oprichtingsdatum van de VvE in 2002 kortweg het Noorderlichtcomplex genoemd.

De vereniging heeft ten doel het behartigen van de belangen van de gemeenschappelijke eigenaren van het complex gelegen aan de Brugweg, Prins Hendrikkade. Maaskade en de Ruijterstraat. Het is een actieve vereniging met de nadruk op leefbaarheid van het complex en zijn bewoners.

Het complex bestaat uit 163 koopappartementen en 50 huurwoningen van Woonstad. De plint heeft ca 2800 M2 bedrijfsruimte.
NUTTIGE INFORMATIE, LINKS EN E-MAILADRESSEN:

Voor administratieve vragen is onze administrateur Volgens Bartje[n]s (www.volgensbartjens.nl) verantwoordelijk per mail of per telefoon: [email protected] of per telefoon 010-4330177.

Voor technische vragen, klachten is onze technisch beheerder Partners In Technisch Beheer B.V. (PIT) www.pitbeheer.nl bereikbaar via [email protected] of 088 – 355 88 00.

Onze huismeester Arnold staat in dienst van ons allen, maar dat houdt niet in dat u Uw grofvuil maar eenvoudig in de containerruimte kunt dumpen en denken dat de huismeester het wel opruimt. U dient zelf te zorgen voor de afvoer van uw grofvuil de gemeente komt dit na afspraak weghalen. U kunt een afspraak maken per:
E-mail:[email protected] of per telefoon: 14010

Ook uw wijk heeft een Wijkraad en is Buurt Bestuurt bestuurt actief www.noordereiland.org

Uw wijkagent is Necdat Burakcin. Heeft u het vermoeden van een hennep plantage in uw omgeving of andere verdachte zaken dan is Necdat de aangewezen persoon hij is te bereiken per mail [email protected]
Alleen bij spoedeisende calamiteiten bel je 112 of anders 0900-8844.

Het Bestuur

Onderstaand vindt u een overzicht van alle bestuursleden van de VVE.

Patrick van IJsselmuide Voorzitter en a.i. Secretaris

Wiebe Fokkema Bestuurslid Techniek